Наказом Державної судової адміністрації України від 31.05.2013 № 72 затвердженно реалізацію проекту щодо обміну електронними документами між судом та учасником процесу. В місцевих та апеляційних судах загальної юрисдиуції з 17 червня 2013 року затверджено порядок щодо обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (кримінального провадження) із застосуванням автоматизованої системи документообігу суду відповідно до Тимчасового регламенту обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу, затвердженного наказом Державної судової адміністрації України від 07.09.2012 року № 105
Для відома громадян:
Учасники судового процесу мають можливість отримувати процесуальні документи в електронному вигляді паралельно з документами у паперовому вигляді.
Для отримання процесуальних документів в електронному вигляді учасник судового процесу повинен:
1. Зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (завести поштову скриньку електронного суду), розміщеній на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою: http://e-court.mail.gov.ua/.
2. Подати до суду заявку про отримання процесуальних документів в електронному вигляді за конкретною справою, яку необхідно роздрукувати на офіційному веб-порталі судової влади України у вищевказаному розділі.
Процесуальні документи в електронному вигляді з відповідної справи будуть надходити на зареєстровану електронну адресу учасника судового процесу в домені mail.gov.ua, зазначену в Заявці.
16 листопада 2012 року на офіційному веб-порталі «Судова влада України» (http://court.gov.ua/) був відкритий сервіс (http://e-court.mail.gov.ua/), що дозволяє реєструвати поштові скриньки фізичним та юридичним особам для роботи з «Електронним судом».